Tuesday, January 3, 2012

Good Bye 2011 & Hepi New Year 2012

What! SUDAH  3 january 2012..mak aiiii..sudah tukar ka ?..rupanya dah pakai calendar baru la..cepat betul masa berlalu.pejam celik - pejam celik dah masuk  2012.nampak gayanya bertambah satu lg lahh umur..hehe..eh terlupa nak ucap selamat tinggal 2011..walaupon dah terlambat Aku nak  jugak say "Good Bye 2011 " ..SELAMAT TINGGAL  1001 kenangan pait, + manis,+ masam+ masin dan tawaq..hehe..

Ermmm apa2 pon dah masuk taun baru..Maka azam pon baru la.. ( sebenarnya azam ni dh lama, dah 2 taun tersimpan  tp masih x menjadik..hehe)Nasib baik la aku x dapat mak mentua cam Dhia klu x kompom pagi2 lg dah kena bungkus baju balik kampung...Menagis sambil nyanyi lagu Ombak Rindu la...

Ishhhh arap - arap ~ harapan setinggi gunong kinabalu ~~ x la tinggi sangat sampai ke Everest .Harapan .taun ni tersempurnalah azam yg dah lama tersimpan dalam lubok ati kecik aku nih..hehe..kunun-kunun nak BELAJAR jadi suri rumah yg pandai masak...kuang..kuang..kuang..(psstttt jgn bgtau housemate aku nt dia gelak mau 3bulan x benti-benti)

Selamat Datang 2012 semoga 2012 menjanjikan yang lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya......

Salam perkenalan untuk semua blogger2 alam maya ini..hehe Saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan..Blog yg kecik lg x kiut ni diciptakan khas bg menaikkan semangat lg untuk aku belajar masak..hehe arap2 menjadik la..(sedkit nada segan )...

Firstly nk interprem sket la serba sedikit  tentang diri aku yg kembang nih....

Full name : Mawarni tp semua orang panggil  Intan (pelikkan ) tp siyes mmg btoi..klu tanya org kampung nama unik aku tuh kompom xdak sorang pon yg kenai...tp mengikut sejarah la kan..memula tuh mak aku nk letak nama Intan Mawarni  tp bila abah aku g je register kat balai polis ehhx tau la tp nk daftar nama la..Org yang dok tulih tuh cakap nama aku very the panjang so dia sruh abah aku singkatkan nama..pikir punya pikir so abah aku decide la just amek Mawarni ja. perghhh apa lagi sampai ja umah mak aku hinggaq la ( mak aku org kedah ) dia ckp kat abah aku ~~~ what everrr~~~  dia tetap nak panggil IntaN.Maka bermulalah satu sejarah..kuang..kuang....bila aku dh besaq  gedabak cm skang nih aku dh ada mcm2 nama..hehe dan semestinya mcm2 cerita la disebalik nama itu...so masa skolah rendah org panggil full name Mawarni,,( aku x bpe suka sgt rasa tipikal ja) bila dh masuk skolah menengah bebudak hostel panggil aku intan ler pasai aku rsa x best nama sebenar  aku,,Bila dh tambah lagi tempat belajar panggil aku Wani + Mawar + Intan .hahah dan bila dah keja aku makin bangga ngn nama aku yg klasik tuh..hehehe..skang ni semua nama di atas adalah nama aku...hehehe.opsss terlajak sudah ....

Ermmm aku ada 2 orang housemate, yg 1st name dia Mr Azman n yg 2nd one my little doter Izz Qiesya Damia (nama ni housemae aku yg carik sepenuhnya aku x terlibat langsung pasai aku dh serik + fobia x mau nt ank aku salahkan aku nama dia x best..hehe sebenarnya cadangan aku untuk menamakan anak aku dgn nama "Fatima Al Zahra" telah di tolak mentah2 oleh housmemate aku..hehehe...

Dan Izz Qiesya Damia akan menjadi model tetap blog aku tanpa sebarang bayaran..so klu muka dia ja asik naik tiap2 post..Maafkan dia kerana dia tidak bersalah sebenarnya....


Salam Perkenalan Untuk Semua

















3 comments:

  1. cutenya.. salam perkenalan cute Intan. muuak

    ReplyDelete
  2. hai intan.. selamat tahun baru n salam kenal

    ReplyDelete
  3. hai semua terima kasih kerana sudi berkenalan dgn saya

    ReplyDelete